Copyright Van der Vlugt bv | Privacyverklaring | Disclaimer | Cookies
9 tips – Hoe maak ik mijn huis veilig?
Geplaatst op 13 september 2017
De dagen zijn aanzienlijk korter dan vorige maand. Aan de ene kant gezellig, aan de andere kant betekent dit ook opletten tijdens deze donkere dagen. Inbrekers zitten namelijk in deze tijd van het jaar niet stil. Logisch, want zeker tijdens de kerstdagen (waar mensen elkaar opzoeken) staan veel woningen leeg.
Van der Vlugt is met 14 andere ondernemers partner van Select Windows. “Kees van der Vlugt was de eerste partner waarvoor Select Windows de lokale marketing is gaan regelen,” vertelt directeur Select Windows, Amanda Knol trots.
Select Windows kijkt naar de markt en past de producten en de marketing erop aan. Van der Vlugt -en de andere partners in het land – doet vervolgens waar zij goed in is: mensen ontvangen in de showroom, advies geven aan woningbezitters en een passende oplossing bieden en woonwensen waar maken.
Hele pakket rondom de woning
Voor alle producten van Select Windows geldt: zien is geloven. Daarom is de showroom van Van der Vlugt zo belangrijk. Daar ervaart de klant het verschil. Dat geldt niet alleen voor kunststof kozijnen die niet van hout te onderscheiden zijn, maar ook voor het hele pakket voor rondom de woning dat Select Windows met behulp van haar partners in de markt zet: garagedeuren, dakkapellen, veranda’s en vouwwanden. Amanda stelt: “We zijn trots op Van der Vlugt en blijven ze graag ondersteunen Zodat we de komende jaren samen nóg verder kunnen groeien.”
Naar de markt kijken
“Om aan te sluiten bij de wens van de klant zijn we voor onze partners de samenwerking aangegaan met vtwonen,” vertelt Amanda en licht toe: “Een platform dat zich via tv, met een magazine, online en op beurzen richt op de 30-plusser. Voorheen kozen vooral 60-plussers voor onderhoudsarme kunststof kozijnen. Inmiddels is deze leeftijdsgrens gezakt naar 30-plus en sluit onze doelgroep naadloos aan op die van vtwonen. Daar spelen we landelijk op in zodat de partners de inspiratie regionaal kunnen doorzetten.”
Woonwensen
“Voor het tv-programma ‘Verbouwen of verhuizen’ van vtwonen werken we met alle partners van Select Windows samen zodat we landelijk uit kunnen dragen dat we voor alle typen woningen oplossingen hebben,” vertelt Amanda. Dat gaat bij Van der Vlugt veel verder dan een kunststof kozijn. Hoe woont iemand? Wat is de ligging van het huis? Wat voor woonwensen hebben ze? De adviseurs komen bij de mensen thuis en ondervragen de klant zodat ze een passend woonadvies hebben. “We laten onder meer een vouwwand zien die over de hele breedte open kan, zodat je een prachtig binnen-buiten effect krijgt,” weet Amanda.
VT wonen&design beurs
Select Windows staat van 3 t/m 8 oktober op de VT wonen&design Beurs (voorheen Woonbeurs Amsterdam) in de RAI om mensen te adviseren, enthousiasmeren en te inspireren. Kom langs en ervaar zelf de licht en de ruimte die een openslaande deur tot gevolg heeft en bewonder tevens de schuifpui met Screenline, zonwering tússen het isolatieglas.” Van der Vlugt heeft daar in het jubileumweekend een actie aan gekoppeld; u maakt kans op 2 gratis kaarten voor de VT wonen&design Beurs (twv € 33) als u een adviseur van Van der Vlugt een vrijblijvende offerte voor u laat opstellen.